Monday, November 18, 2019

AG CERA NUTRITION


AG Nutrition International adalah platform utk anda mengubah nasib anda dan keluarga anda daripada kesihatan dan juga pendapatan. AG baru bermula, anda berada di kedudukan yang terawal, kedudukan yang selamat,  kedudukan yang selesa untuk anda berjaya dan kejayaan yang teramat sangat.

AG Cera  adalah makanan kesihatan/makanan sampingan/vitamin dan bukan ubat sebab tiada dadah, bahan terlarang, yeast,mould dan mercury (Singapura Test Lab No Rujukan: HAS-1905-02863)
 Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.”
(Riwayat ad-Dailami)

Ini selaras dgn AG Cera "Let food be the medicine and medicine be the food"

Produk AG Cera mempunyai sijil Malaysia Halal MS 1500: 2009(Rujukan:1 209-05/2019), Kementerian Kesihatan Malaysia (Rujukan:230419/04/187), GMP, HHCAP.

AG Nutrition International mula operasi seawal bulan Mei 2019 , dimana sahamnya di punyai oleh 3 tokoh anak muda @ 100%  bumiputara yang merupakan bekas director syarikat marketi level (MLM) yang berupaya menjana hampir 10.4 juta Ringgit Malaysia dalam bidang jualan produk pyhotosains dan merupakan rakan kongsi bagi seluruh rangkaian Alpha Group (AG).

Pemilik AG adalah professional dalam kerjaya mereka sebelum ini, dimana mereka adalah bekas  pengurus bank Citibank , Maybank dan seorang lagi adalah Engineer.

Pakej Penyertaan AG yang sungguh murah dan berbaloi hanya serendah RM300 – RM 3600 (Basic , Premium , Elite) , anda tak perlu pandai, tak perlu sekolah - universiti,tak perlu modal besar, tak perlu sewa pejabat, tak perlu pengalaman dan lain- lain lagi , namun anda mampu berjaya dan kaya bersama AG Nutrition disebabkan segalanya maklumat ada hanya di hujung jari (system online).

Beserta Team Support yang kuat dan mantap, insyallah anda diberi peluang untuk menganjurkkan preview ditempat anda dengan PERCUMA!!! tanpa melibatkan kos kewangan anda berserta dengan adanya penceramah2 (upline) yang hebat dengan bantuan khidmat nasihat kami, kami percaya  mengapa anda TAK perlu gagal kali ini.

Untuk makluman AG Cera telah menembusi di Malaysia, Singapura, Indonesia, Brunie, Thailand dan 7 negara Afrika (dalam poses Arab Saudi , Qatar, United Kingdom).

Program ini baru hampir  5 bulan dan mengikut AG Cera keahlian mencecah hampir 10 ribu orang , dan  produk berjaya di jual 7 juta dan sekitar 200k produk untuk belian semula.







NORSAM WAHAB
TEL : 016 7044766

No comments:

  as salam Mohon , bantuan wakaf dana anda