Sunday, August 19, 2012

selamat hari raya

as salam semua

Selamat hari raya dan maaf zahir batin  mohon maaf bagi kekesaran bahasa , tingkah laku , adab berilmu  dan tindak tanduk dan semua yang buruk tentang diri saya,  berbanyak terima kasih , moga allah melimpahkan rahmat dan kasih saya kepada penyumbang maklumat , atau saya ambil maklumat di blog anda,web dan sebagai samaada saya mohon atau tak mohon , maka segala jariah ilmu adalah milik anda, berbahagia anda yang digolongan kepada ilmu yang bermafaat dan kepada semua pengujung / tetamu yang sudi hadir ke blog otam67 , berbanyak terima kasih, saya insan yang kerdil ini amat berterimakasih dimana kata guru saya hendaklah kamu berterima kasih kepada setiap pemberian manusia kerana Allah swt amat gembira bila manusia berterimakasih antara  mereka dan jika kamu tidak berterima kasih kepada setiap manusia kelak ianya mendapat kemurkaan allah.

sekian
norsam wahab

No comments:

  as salam Mohon , bantuan wakaf dana anda