Wednesday, September 21, 2011

Apa bila Islam di hina , Allah SWT memuliakan .............sehingga hari kiamat

Ini kerana kalau di awal 80an, masyarakat Islam mulai sedar akan kegagalan sekularisma, di abad ke 21 ini, orang bukan Islam pula mulai sedar akan kegagalan sekularisma.


Baru minggu lepas, seorang pengacara TV terkenal di Amerika bernama Glenn Beck menganjurkan perhimpunan yang berjaya mengumpulkan ratusan ribu orang di perkarangan "Capitol Hill" di Washington DC. Tujuan perhimpunan tersebut adalah untuk memulakan gerakan supaya rakyat Amerika kembali kepada cara hidup keagamaan.

Glenn Beck menyatakan sepanjang 50 tahun Amerika membuang agama ke dalam longkang (yang bermula dengan gerakan "Hak Asasi" yang dipimpin Martin Luther King), Amerika telah membuang agama dari kehidupan sehari-hari mereka atas nama sekularisma.

Setelah 50 tahun membuang agama, apa yang rakyat Amerika dapat hanyalah kehancuran dan kemusnahan semata-mata. Amat sedikit yang mendapat keuntungan dan ramai yang merana dan menderita.

Maka di Malaysia pun trend ini menular juga dan ada pula menjadi sebati di jiwa mereka sehingga ada orang terang - terang menghina ...............umat islam di malaysia buat bodoh je..........habis kuat bila kes kecoh minta maaf .

 Rakyat bukan ISlam di Malaysia juga merasa akan kesan dari kegagalan Sekularisma.

APA TINDAKAN KITA..........

No comments:

kenapa nazi marah sangat dengan bangsa yahudi

ADMIN 1. Tahukah anda bahawa selain dari bangsa yahudi, adalah dilarang membeli atau menyewa tanah di Israel? 2. Tahukah anda ...