Sunday, February 27, 2011

Budak sekolah bertudung




Inilah dia budak sekolah bertudung tapi perangai tak senonoh, bergambar sambil menunjukkan isyarat lucah dengan wajah bangga....tiada rasa malu dan kewanitaan Islam , tiada terfikir nilai tata susila . Apahal lah budak-budak ni? , jangan marah mereka merupakan anak - anak kita atau adik-adik kita , Apa yang diorang nak tunjuk ye? Anak siapa ni? panggil mak bapak dia biar mereka tahu ...bahawa akhlak remaju melayu semakin hari semakin runtuh ............bila jiwa kita lahir landasan agama.....bila kaki yang disediakan oleh Allah SWT tak bagi surau / masjid , majlis ilmu , majlis maulid & selawat ....kaki ini banyak di bazirkan di supermarket, shopping complex ,disko , dangdut , wayang , pusat hiburan ...dan sewaktu dengannya

...........dari air kotor kita disatukan(pernah atau tak terfikir ..dari mani warna putih itu Allah SWT jadikan manusia berbagai warna ..hitam ,putih, coklat),Allah SWT jadikan kita didalam rahim ibu...dengan rahmatnya dikeluarkan kita muka bumi dengan cukup sifat dan waktunya ...dengan kasih sayangnya kita dijaga dan dibesarkan.....namun...bila kita dah besar , berilmu , ada kelebihan rezeki dimana semuanya milik dan kurniaan Allah SWT .......kita jadi begini....tak suyukur ke dengan nikmat Allah SWT......

Sekali tengok dah tahu ....kita nie orang Melayu yang akan pupus , sekilas pandang dah tahu orang tahu ...........jenis wanita ?

1 comment:

gadis said...

jangan tahu bercerita je, sama2 fikirkan, brapa bnyk sumbangan yg dberi utk mnyelamatkan mereka ?

kasihan..

INILAH SAHABAT NABI YANG JENAZAHNYA DIMANDIKAN OLEH MALAIKAT

INILAH SAHABAT NABI YANG JENAZAHNYA DIMANDIKAN OLEH MALAIKAT Hanzhalah bin Abu Amir  adalah anak pemimpin suku Aus yang terbilang kay...