Friday, May 15, 2009

HARAPAN WANITA KEPADA LELAKI

MEMPUNYAI tubuh badan hebat seperti Brad Pitt atau berotot sepertimana The ROCK, memang perkara yang amat didambakan oleh setipa kaum yang bergelar LELAKI. Tapi, iyu tidak bererti wanita yang datang, akan suka dan jatuh cinta kepada anda sebagai LELAKI…”PENAMPILAN bukan segalanya, yang penting adalah difat dan perilaku,” begitulah kata-kata kebanyakan insane yang bergelar WANITA masa kini. Tapi yang mengelirukan kaum lelaki, sifat dan perlaku seperti apakah yang kaum wanita dambakan daripada seorang lelaki.

PERHATIAN
Senyum manis, pujian, serinh bertanya khabar, baik saat bertatapan secara lansung atau melalui telepfon, email, atau SMS, adalah langak-langkah tepat untuk meluluhkan jiwa wanita.


ROMANTIS DAN LEMBUT
Buat dia berasa seksi dan feminin.Rendahkan nada bicara ketika berbual dengannya.Hai itu akan membuatnya merasa amat disayangi.


PENUH KEJUTAN
Kaum wanita suka dengan ekejutani terutama yang dilakukan oleh teman lelaki mereka. Jadilah lelaki yang gemarkan kejutan, spontan dan penuh idea. Tentu sahaja kejutan manis. Pasti mereka berasa terharu dengan kejutan yan anda lakukan.


PENGERTIAN
Fahami betul-betul makna ucapan John Gary…iaitu “Wanita berasal dari Venus, sedangkan lelaki dari Mars..” Itu ertinya, anda dan dia memang punyai perbezaan yang signifikan. Tunjukkan bahawa anda memahami dirinya.


JAGA SIKAP DAN PERLAKUAN ANDA
Wanita memiliki kadar cemburu yang begitu besar. Oleh itu pandai-pandailah mengawal diri anda agar teman wanita anda tidak makan hati dengan sikap anda yang keterbiasaannya mudah mesra dengan kaum wanita. Mencuba untuk setia dan mengutamakan dirinya, adalah cara yang paling tepat untuk meluluhkan hatinya.


DEWASA
Meski pun wanita suka dengan humor, ketahuilah wanita menyukai figura lelaki yang mempunyai sifat mirip ayahnya seperti… DEWASA…TEGAS… PROAKTIF dan TAHU MENGHORMATI seorang WANITA. Oleh itu belajar-belajarlah untuk menghormati insane yang bergelar WANITA.

Apabila seorang lelaki mempunyai sebahagian besar sifat itu..maka wajah tidak begitu tidak begitu menjadi masaalah.


**Jika kamu cintakan kepada bunga, bunga itu akan layu**jika kamu cintakan kepada manusia, manusia itu akan mati**Oleh itu, cintailah Allah kerana ia kekal abadi**

No comments:

  as salam Mohon , bantuan wakaf dana anda