Friday, February 20, 2009

Bantulah kami ...moga Allah akan membantu kamu dengan sedekah jariah ini

  • Pertubuhan PMKT , mempunyai msi dan visi menguasai ilmu-ilmu Kitab Turath sama ada daiam bahasa Arab, Jawi atau Rumi serta mengembangkan dan memartabatkan pengamalan-pengamalan syariat Islam berdasarkan mazhab Al-Syafie.

    Memerlukan sumbangan yang berbentuk kewangan & barangan , sedekah jariah fidiah puasa dan sebagainya yang dibenarkan oleh hukum syarak Islam.

    Segala yang diterima ini membolehkan PMKT membina seperti berikut :-

  • Lima (5) buah wakaf bertingkat, alatradision selaras budaya Melayu & Islam di mana mampu menempat pelajar sekitar 40 – 45 orang dalam sesuatu masa.
  • 100 (buah) pondok kecil, bagi tempat penginapan pelajar serta kelas pengajian secara kumpulan kecil seramai 5 org
  • Sebuah mussala (surau) bagi pelajar & penduduk sekitar
  • Sila panjangkan email ini kepada rakan muslim dan semoga usaha ini dirahmati Allah s.w.t.

    Tuan - tuan yang budiman , boleh melawat ke tapak projek bila - bla masa (24 jam) bagi membuktikan kebenaran projek ini dan jika memerlukan penerangan atau dokumen lanjut/ surat kebenaran sila hubungi Cikgu Zul di talian 013-2619765 atau Tuan Hj Abd Mutalib di talian 017-29211321 atau sila email kepada zulpmkt@streamyx.com

    Kelas pengajian akan bermula bagi pelajar & Dewasa Lelaki & Wanita akan bermula pada Awal Januari 2008, sebarang pertanyaan sila hubungi talian diatas

    Semoga dengan dengan niat yang ikhlas dan murni dalam melaksanakan bantuan / sedekah jariah / zakat / fidiah ini memungkinkan kita meraih ganjaran Ilahi buat bekalan di hari akhirat kemudian."

    Sekian
    otam

No comments:

  as salam Mohon , bantuan wakaf dana anda